ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سارا وارد می شود...

هوامو حسابی داری!

1389/11/10 17:33
نویسنده : مریمووولی
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی!

من از دست مامان مری یه وقتایی خیلی عصبانی و ناراحت میشم.هیچ چیزی هم نمیتونم بهش بگم...بیشتر اوقات فقط گریه می کنم...با مامان مری هنوز غریبی می کنی و با اینکه مامان مری تو رو خیلی تحویل می گیره و دوستت داره تو بازم همش میای پیش من!

۳ شب پیش از اون شب هایی بود حوصله ی مامان مری و غر غر هاشو نداشتم!و مامان مری هم داشت درس زندگی بهم یاد میداد(نصیحت!)اومدی و منو نجات دادی!مامان مری دستتو گرفت تو هم بهش اخم کردی و دستتو از تو دستش به زور در اوردی و کوبیدی رو دستش!انقدر دلم خنک شد!کلی بوست کردم!

به مامانت ۱۰ ماه پیش قول داده بودم که یه سی دی بهش بدم!و بالاخره دادم!مامانتم کلی خوشحال شد...مامان درسا(مهشید جون) برات دو تا بافتنی بافت که وقتی پوشیدی خیلی ناز شدی!دلم نمیاد حتی یک لحظه ولت کنم!اگر هم ولت کنم تو منو ول نمیکنی!

چقدر بزرگ شدی!!!هم قد کشیدی هم لاغر!اما هنوزم یه عالمه لپ داریهمین فعلا بسه برام!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ضحي جون zohajoon.niniweblog
10 بهمن 89 18:08
به اميد سلامتيتون


همچنین!