ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا وارد می شود...

سارا جونم!

1389/10/30 15:23
نویسنده : مریمووولی
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سارا کوچولو!

قبل از خواب همش به این فکر می کنم که وقتی بزرگ تر شدی چه کارایی میتونیم با هم انجام بدیم...در حال حاضر دارم پولامو جمع می کنم تا برات کلی عروسک و آب نبات و .... بگیرم!که البته الان بهت نمیدم!وقتی بزرگ تر شدی میدم تا بیشتر خوشحال شیآخه الان خودم برات به اندازه ی یه دنیا عروسکم!چون انواع و اقسام بازیارو باهات می کنم!تازه کلی بازی جدید می خوام باهات بکنم...عاشق وقتاییم که می دویی دنبالم و یا وقتی قایم موشک بازی میکنیم و تو منو پیدا می کنی بهت می گم دالی! و تو ۶ متر می پری هوا و از ته دل می خندی...

بارها شده وقتی که نصف شب از خواب پا می شی و از دل دردت گریه می کنی منم زیر پتو گریه کنماما چون کاری نمیتونم کنم سعی می کنم بخوابم!

جدیدا خیلی با مزه شدی!وقتی می خوام بخوابم میای دم تختم و سر و صدا می کنی تا خوابم نبره!اما به اطلاعت برسونم که کور خوندیدلم برای صورت گردت خیلی تنگ شده...آخی...از اینکه یه خواهری مثل تو دارم واقعا خوشحالم و به خودم افتخار می کنم...از چشات معلومه که یه سیاست مدار...یا یه وکیل میشی!!بهترین آرزو برای سارا جوووووونم!اینو بدون که پا قدمت خیلی خوب بود...و همه ی خانوادرو به هم دیگه نزدیک کردی...دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
30 دی 89 16:26
با مزه بود!


هنوزم با مزه هست!:دی