ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا وارد می شود...

حمام!

1389/10/30 15:01
نویسنده : مریمووولی
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

اولین باری که خودم کمک مینا جون کردم تا سارا رو حموم بدیم خیلی جالب بود.سارا برعکس همیشه از حمام و آب می ترسید و منو سفت گرفته بود.بهم چپ چپ ولی مظلومانه نگاه می کرد جوری که انگار بهم میگفت:تو رو جون هر کی دوست داری منو از اینجا بیار بیرون...

خلاصه مینا جون زود حمومش کرد و حوله رو پیچید دور سارا و به من داد که بیارمش بیرون.

بابامم داشت ازمون عکس می گرفت.کلی سعی کردم سارا رو بخندونم  و یه استیل مثلا مادرانه بگیرم که احساس کردم پاهام گرم شده...یه نگاه به پاهام کردم...دیدم بعــــــــــــــله...سارا خانوم قشنگ نجسم کرداون موقع فکر کنم ۵ ماهش بود...از اون موقع هیچ وقت حمومش نکردم و حاضرم نیستم بعد از حموم بگیرمش تا وقتی که پوشک پاش باشه!البته وقتی روم جیش کرد کلی ذوق کرد و دیگه ناراحت نبود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)