ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا وارد می شود...

گردلک خانوم!

1389/12/7 17:40
نویسنده : مریمووولی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سارا جون جونیم!!!!

دلم واست خیلی تنگ شده!دو هفته میشه که ندیدمتخواهروووو مریم همیشه به فکرته عزیزم حتی اگه پیشت نباشه...

بهترین آرزوها رو برات میکنم...امیدوارم که الآن در حال خندیدن و بالا پایین پریدن باشی!

وااای....خدا کنه زود تر ببینمت!یکم خونه رو روی سرمون خراب کنیم باهم به ریش اینو اون بخندیم!گردالوووو خانووووووممراقب خودت باش!لطفا

از دور بوووووووست میکنم!!!!!اااا...ببخشید اشتباهی تف اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شمیلا
7 اسفند 89 18:04
سلام عزیزم... از اشنائیت خوشحالم... ممنونم مهمان وبلاگم شدین...
مامان فرشته
8 اسفند 89 15:15
سلام عزیزم کجا بودی ؟ خوبی ؟ آخی دلت تنگ شده برای آبجی بوسسسسسسسس
مامان مانی جون
9 اسفند 89 14:22
ممنون از اینکه به وب نی نی من سر میزنی
مامان ماهان
7 فروردین 90 8:43
سلام خانمی ممنونم که به من سر زدی