ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا وارد می شود...

امتحانااااااات!

1390/3/18 20:30
نویسنده : مریمووولی
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام!قلب

ببخشید که یه مدت زیادیه که مطلب جدید نمیزارم و نمیگم که چه دست گل هایی به آب میدییی!!!نیشخنددرسا سنگینهیولامیدوارم تو هم به این مقطع برسی و یفهمی که چی میگم!!!خیال باطلقدر خودتو این دوران رو بدون که سن من برسی حسرت میخوری...یادش بخیر...خیلیا این حرفو به منم میزدن و منم میگفتم قدرشو میدونم!!!نیشخندو واقعا هم دونستن!!!خوشگه من...مثل همیشه دلم واست تنگ شده...گریهمینا جون بهم قول داد که تابستون بزاره بیای پیشم...ماچآرزو دارم بهترین خواهر دنیا شم واست...مژهو میشم!بهت قوووول میدم...که هیچ وقت بهت دروغ نگم و دعوات نکنم...اما تو هم باید قول بدی اذیتم نکنی!دوستت داررررررم کوچک خانومنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

arshavir
22 بهمن 90 21:38
سلام مریم جان وبلاگ خوبی داری خوش به حال ابجیت که انقدر دوسش داری منم یه داداشی تو راه دارم خواستی بیا به وبلاگش سر بزن و نظر بده موفق باشی