ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا وارد می شود...

1...2...3...حرکت!

1389/10/29 15:41
نویسنده : مریمووولی
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

این وبلاگ مخصوص خواهر کوچولومه و من فقط سیاه لشکرم.نقش اصلی خواهرمه...

مختصری از ویژگی های نویسنده:

مریم هستم۱۵ سالمه(۸/۸/۱۳۷۴) از بچگی آرزو داشتم که پسر بشم!اما نشدم...خیلی شیطونم...

عاشق بچه ام...زندگی پیچیده اما قشنگی دارم...ارتباطم با خدا قلبیه...خیلی زندگیمو دوست دارم با همه ی سختی و مشکلاتش(البته نه همیشه!)...این وبلاگ رو می نویسم چون می خوام خواهرم بدونه که چقدر دوستش دارم...خودش الانم می دونه با اینکه یک سال و ۴ ماهشه...اما شاید به دلایلی دیگه همو نبینیم...می خوام بدونه که یکی از اعماق وجودش دوستش داره...

این آدرس وبلاگ خودمه: http://mar-zole.blogfa.com/

مختصری از ویژگی های نی نی :

اسم:سارا 

تاریخ تولد: ۲۸/۷/۱۳۸۸

وزن:تقریبا ۱۱ کیلو گرم

خصوصیات ظاهری: صورت کاملا گرد است...لپ گلی...مژه های بلند...لبای صورتی...گوشای متوسط...چشمای درشت...دارای ۶ عدد دندونخلاصه خوردنیهمغز متفکر!سیاست مدار.

خصوصیات اخلاقی:همش در حال تکان خوردن...یکم اطرافش صدای آهنگ بیاد شروع به قر دادن می کنه...یه حسی بهم می گه به خدا خیلی نزدیکه...چون هر وقت بابام نماز می خونه ساکت می شه و فقط به بابام نگاه می کنهاخمی میکنه که من به این پر رویی میشینم سر جام!آزاری به کسی نمی رسونه...آرومه...(یعنی سر و صدا نمی کنه!)

این وبلاگ رو به تمام خانواده و بعضی از دوستام که به سارا ارادت دارن و خودش تقدیم می کنم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
29 دی 89 15:52
سلام به مریم جون خواهر مهربون. عزیزم کارت حرف نداره. ازخدا می خوام همیشه پشتیبان تو وخواهر کوچولوت باشه. به وبلاگ نی نی منم سر بزن .خوشحال می شم عزیزم


مرسییییییی!منم همینایی رو که از خدا خواستید براتون میخوام!:دی