ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سارا وارد می شود...

توووووولد سارا ی کوچک رو به بزرگ من مبااااارک!!!

1390/7/27 16:18
نویسنده : مریمووولی
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم...نیشخند

نینی کوچووووولووووووو...قلبجیگر من...فدای چشمای بادووومیت شم...گردااااالووووو....نیشخندآلبالووووو...ماچشفتالوووو....عشق من...جیگووووولوووو....ماچ

دوست دارم بدونم از اینکه یک سال پیر تر شدی چه حسی داری؟!نیشخند

البته!!!فردا تولدته...خیلی خوشحالم که 2 سالت داره میشه...امیدوارم سالم باشی عزیزم...

موفق و پیروز و محبوب و زرنگ و هر صفت خوب و عالی دیگه...مژه

واست یه پیراهن صورتی که گل های صورتی داره گرفتم...خجالت

الان هم میرم واست کیک سفارش بدم...که عکس اون گوسفند زبل روشه...نیشخند

دوستت دارم امیدوارم همیشه درکنار هم سالم و سلامت باشیم...بووووووووووووووووسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ناز گل
27 مهر 90 16:59
سلام عزیزم قربون تو خواهر گل که اینقد مهربونی.فدای دل بی ریات .انشاالله همیشه با خانواده و گل کوچولوتون زیر سایه مولا علی علیه السلام شاد باشید من عاشق نوشته های خوشکلت شدم زود به زود اپ کن